29 May 2011

28 yaşındayım, tedirginim..

5 comments:

ChimiChanga said...

ya şimdi burda ChimiChanga diyince kim olduğumu anlamayacaksın büyük ihtimal, o sebeple ben twitter / esraal (artık kimliğime de yazdırıcam bunu)

öncelikle uzun zamandır söylemeyi planladığım bi şey var ama bi fırsatını bulamamıştım, doğum günün vesilesiyle daha fazla içimde tutmama kararı aldım; BEN SENİN BLOGUNU ÇOK SEVİYORUM! ohh be, söyledim kurtuldum, valla bak readera girip özellikle kontrol ettiğim 2-3 blogdan biri kendisi, hatta readerdan girip sonra bizzat kendisini açıyorum ki o yandaki güzelim fotolardan da mahrum kalmayayım, hatta emeğe saygı, +rep.. Öyle içimde kalmasın dedim, neyse doğum gününüz tekrardan kutlu olsun efenim, yeni yaşınızda daha nice güzel paylaşımlara inşallah :))

mehmet said...

doğum gününüz kutlu olsun . sizi twitter'dan takip ediyorum 10 numara adamsınız haikaten

mehmet said...
This comment has been removed by the author.
Bay C. said...

incelik gösterip kutladığınız için çok teşekkür ederim :)

tierra said...

aslında teknik olarak 27 yaşındasın kardeşim (28 olan benim) ancak sen kendini o yaşta hissediyorsan ne diyelim :)
aylak adamlara..