20 October 2010

Bu sabah, yine her sabahki gibi sıkıldım İstanbul'dan..



Bu sabah, yine her sabahki gibi sıkıldım İstanbul'dan 
Moralim bozuk, cereyan kesik,
Hele bir de sen yoksun ya
Çok yazık..


Gittiğin yerler nasıl?
Bilinmez güzelim
İstanbul'da sular akmıyor
Mutlu musun oralarda?
Bilinmez güzelim 
Bana buralarda kimse bakmıyor 
Uçaklar rötar yapmış
Trafik sıkışık
Çöpler yine birikti arka bahçeye 
Yağmurun elleri, gitarın telleri yok 
Sen de yoksun yanımda 
Özlemişim çok..


Bu sabah, yine her sabahki gibi sıkıldım İstanbul'dan 
Moralim bozuk, cereyan kesik,
Hele bir de sen yoksun ya
Çok yazık..


Gittiğin yerler nasıl?
Bilinmez güzelim 
Buralar aynı, o günden beri 
Yediğin, içtiğin, gördüğün senin olsun 
Anlatma; sevip sevildiğini 
Gittiğin günden beri 
Ne günlerim oldu
Bazen sevinçliydim, bazen gözlerim doldu 
Sen orada ben burada, el ne karışır 
Çok acele gelmen lazım 
Bize İstanbul yakışır..


Bu sabah, yine her sabahki gibi sıkıldım İstanbul'dan 
Moralim bozuk, cereyan kesik,
Hele bir de sen yoksun ya
Çok yazık..


Hele bir de sen yoksun ya! 
Çok yazık!


Grup Vitamin - İstanbul'da


No comments: