20 December 2009

...dedicated to 'Hiç'!


5 comments:

Temur said...

Oturanlar en sağda Denizli ama ortadaki İlyas Salman galiba :)

Bay C. said...

sen söyleyince dikkat ettim :)

çok net ilyas salman bu
:)

hiç said...

denizlinin üstündeki umit kayıhan ibnesi, ayaktakilerden ortadaki de zafer bilgetay. en tanınanları bunlar:)
bu arada denizlinin yanındaki de babam galiba lan, sene 82 olmasa kesin o derdim, çok benziyo:)

ama ne yalan söyliim, boyle bir post beklemiyordum. fener maçı öncesi heyecanımı katladı.

altay yırtar, genç altay parçalarrr!!

tierra said...

ben de bir futbolcunun kim olduğu konusunda yorum getireyim... soldan sağa (oturanlar) ikinci srıradaki :çok büyük ihtimalle İsa Gabralı (Lüleburgazspor'un Türk futboluna yetiştirdiği futbolculardan biridir!)

Orhan Berent said...

ayaktakiler soldan sağa: kaleci can barhan, şeref onarlıoğlu, zafer bilgetay, önder bilgi, ümit kayıhan. oturanlar soldan sağa: rahmetli sabahattin erbuğa, tanıyamadım, bilal yaşar, turgut uçar, ergün ve mustafa denizli.

ha bir de: http://orhanberent.blogspot.com