21 September 2009

Busacca'dan parmak!



Massimo Busacca, futbolla ucundan kıyısından ilgilenen herkesin tanıdığı bir hakem.. Santiago Bernabeu’daki İspanya-Türkiye maçını yöneten İsviçreli, aynı zamanda geçtiğimiz yıl Barcelona ile Manchester United arasında oynanan Şampiyonlar Ligi finalinde de sahaya en önde ayak basan isimdi..

Geçtiğimiz cumartesi gününe kadar tansiyonu yüksek onlarca karşılaşma yöneten Busacca’nın sabrını taşıran ise sıradan bir İsviçre Kupası maçı oldu..

Üçüncü lig takımlarından FC Baden ile 1. Lig temsilcisi Young Boys arasındaki mücadelede, ev sahibi Baden taraftarlarının hışmına uğrayan Busacca, yukarıdaki hareketiyle güne damgasını vurdu..

Taraftarlara orta parmağını gösteren İsviçreli, maç sonunda ise üzgündü;

“Beni provoke etmelerine izin verdim.. Onların sözlü sataşmalarına ve hakaretlerine, sportmenlik dışı bir jestle karşılık vermemeliydim”

2 comments:

sait said...

profilinizde mail adresi görünmediği için buraya yazıyorum. 4-4-2 de ve lig radyoda çalışan onur erdem siz misiniz? ooerdem.blogspot.com diye blogunuz vardı galiba burdan devam ediyorsunuz, program yaptıgınız bir yer varsa bilgilendirir misiniz?

Bay C. said...

bahsettiğiniz onur erdem ben değilim.. 4-4-2'de bir dönem staj yaptığım için kendi çevremden insanların bile ikimizi karıştırdığı oldu.. diğer onur erdem'in blogu aktif değil sanırım şu sıralar.. başka bir yerde yazıp yazmadığı konusunda da bilgim yok açıkçası..