07 July 2009

15!



Videoyu blog'a koyamadığım için linkini veriyorum ve ardından sadede geliyorum;

En başta söylemem gerekir ki 3:19'da çıkan adam hala tektir benim için.. Roger Federer 20. Grand Slam'ini de alsa bu değişmeyecek..

Bi' tarafta Andre Agassi, Boris Becker, Stefan Edberg, Jim Courier, Patrick Rafter, Gustavo Kuerten, Marcelo Rios, Goran Ivanisevic, Yevgeny Kafelnikov, Carlos Moya ve Marat Safin gibi isimlerle aynı dönemde oynamış Pete Sampras duruyor.. Diğer tarafta ise tek büyük rakibi Rafael Nadal olan Federer.. Karşılaştırmak bile istemiyorum..

Ne Lleyton Hewitt, ne Andy Roddick, ne Novak Djokovic (en azından şimdilik), ne de Juan Carlos Ferrero.. Hiçbiri yukarıdaki isimlerle yarışacak düzeyde değiller.. Federer'in en büyük şansı (kişisel görüştür; tıpkı yazının bütünü gibi), erkekler tenisinin kalite açısından düşüşte olduğu bir döneme denk gelmiş olması.. Ve kim ne derse desin, bu görüşlerimin arkasında durmaya devam edeceğim..


Ancak, bütün bunları bir kenara bırakırsak; sevmesem de kendisine büyük bir saygı duyuyorum.. Ne olursa olsun 15 Grand Slam şampiyonluğu kazanmış birinden bahsediyoruz.. Ben de bu vesileyle kutlamış olayım kendisini..

Öptüm gözlerinden Roger!

Kaynak: ATP

1 comment:

dododiego said...

Kesinlikle katılıyorum,benimde inatla söylediğim Fedex'in üst düzey rakiplerinin olmaması idi.Tabii ki 15 şampiyonluk büyük başarı ama rakipleri agassi sampras becker yevgeny ve ivanisevic olsaydı bu kadar şampiyonluk elde edemezdi.