01 June 2009

Julia Dream



neyse..

1 comment:

scapula said...

Pink Floyd hayranı değilim. Bilgisayarımda 10 civarı şarkısı ve elimde pikap alacağım diye heves ederek edindiğim bir plağı var sadece, ki onları da fazla dinlemiyorum. Biri hariç işte. Julia Dream...

Biri Pink Floyd'dan bahsettiği zaman hep sorarım, genelde kimse Julia Dream'i bilmez. Sanırım genelde post-psychedelic dönemi tutuluyor, ilgilenmediğim için bilmiyorum. Ancak bu şarkıda, 60'ların The Zombies'le doruk noktasına ulaşan psychedeliasının en güzel örneği veriliyor. Pink Floyd aynı yolda yürümeye devam etseydi, belki bugünkü kadar büyük olmazdı ancak sanırım ben büyük bir hayranları olurdum.

Julia Dream, bir gece şarkısıdır bana göre. Entel bir söylem gibi duracak ama, en azından bana gecenin lacivertini (kapkaralığını değil) anımsatır. Albüm kapağından belki de, bilemiyorum.

"Save me" diyeyim, bitireyim...