22 August 2008

Fotomaç'tan bir ilk daha!



Dünya üzerinde Turkcell Süper Lig'i, Beijing 2008'e tercih eden ve marifetmiş gibi bunu utanmadan manşetten belirten tek yayın organı..

Sağ sütunlarına da lütfedip Elvan Abeylegesse'nin ikinci gümüş madalyasını taşımışlar, zahmet olmuş. Başlık da 'Afferin kız Elvan!'..

Çapınız belli, her biriniz ayrı ayrı vizyonsunuz eyvallah da belli etmeyin bari bu kadar. Hoş, sizi o sayfaların başına oturtanların, para verip çıkardığınız gazeteyi alanların hiç mi suçu yok? Elbette var. Bugün, bu manşete rağmen, sizi alıp okuyan çıkıyorsa eğer, "Vay efendim, olimpiyatta niye rezil olduk, yok efendim, hani bizim spor politikamız?!" diyenin aklından şüphe ederim..

Siyasete peşkeş çekilmiş federasyonlara, başarılarda sporcunun önüne geçme cüretini gösteren mastürbatif yöneticilere, rekabetin rakiple beraber yükselerek değil de rakibi aşağıya çekerek yaşanacağına inanan gözü dönmüş taraftarlara da ancak siz yakışırsınız tabii..

Cehaletinizi, şakşakçılığınızı, ikiyüzlülüğünüzü kanıksamıştım ama bu kadarını da beklemiyordum. Bu kez cidden kendinizi de aştınız., helal olsun..

Not: Manşette, teknik direktörlerin ağzından yapılan açıklamalar da ayrı bir güzelleme. Hangi komik olduğunu zanneden gerizekalı yazdı acaba? Merak ettim bak şimdi..

No comments: